pátek 18. července 2014

Legoland (Germany)




















2 komentáře:

  1. Julie, super fotky a určitě i výlet ....Já jsem byla před lety v Legolandu v Dánsku a ráda na to vzpomínám .... do toho německého se chystáme .... mám totiž doma dva "legomaniaky" .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki,

      mohu jen vřele doporučit! S jedním maniakem jsme tam právě také byli. Musím říct, že za jeden den jsme to nestihli projít a tam jsme se ubytovali ve vedlejší vesnici a dali si to druhý den znova! Paráda. Kdyby si chtěla tip na ubytování, ráda poskytnu :)). Také doporučuji koupit vstupenku přes internet, je tam až 25% sleva :))). Byla jsem vážně nadšená! V Dánsku jsem byla hned po jeho otevření (tuším 96) ale teď si vůbec nejsem jistá. Ale pamatuji si, že i tam to bylo SUPER :).

      Legu zdar T.

      Vymazat