středa 23. července 2014


Ahoj, jmenuji se Bruiser, jsem ČIVAVÁK. 3. srpna oslavím své 3. narozeniny. Haf. Nejsem žádný gaučák, mám rád zahrádku, kde lítám a skotačím celý den, když se mi chce spát, zalez do svého pelíšku a odpočívám. Jsem alergik. Mohu jen jehněčí, ale protože miluji kuřátka a prasátka, panička mi je občas taky dává. Baštím i zeleninu, na všechen způsob. Jsem drsnej kluk, za piškot vám i zatančím na zadních nožkách. Jsem tak trošku dredař, protože chlupy se mi často cuchají v několik dredů a já jsem na ně náležitě pyšný a běda tomu, kdo se mi je snaží vyčesat. Nerad jsem sám, to moc dlouho nevydržím. A nejlepší pošušňáníčko je pro mě drbání na krku a bříšku, to bych se blahem rozplynul. Miluji svoje páníčky nadevšechno na světě, a to, že jim občas načůrám do bot, mi musíte odpustit.


Tak zase příště...

HAF 

Žádné komentáře:

Okomentovat