pátek 3. ledna 2014

Můj život s Malým princem no.1

Že vy ho ještě neznáte?

Že jste ho ještě nepotkali?

No to není možné. Kdybych měla vybrat jednu knihu, která je pro mě svatyní, jednalo by se právě o knihu od Antonia de Saint Exupéry(ho). Provází můj každý životní krok. Obracím se na ní, když mám nějaký problém, a nebo když se cítím šťastná, ale i nešťastná. Malý princ je vlastně můj nejlepší přítel.

Jestli jste ho ještě nepotkali, stačí jen otevřít oči. Třeba teď sedí zrovna vedle vás a hledí vám přímo do očí.

Co se týče knihy, mám ji přelouskanou snad miliontisícstokrát a pokaždé, když ji čtu, objevím něco nového. Nový poznatek. A když ji dočtu, říkám si, že už jsem musela objevit všechna moudra a rady. A ono ne, příště jsem zase tak mile překvapena.

Zde jsem pro vás nahrála mou nejoblíbenější kapitolu.




zaMaloprincovaná Twisteđ

Žádné komentáře:

Okomentovat