čtvrtek 2. ledna 2014

Uplynulý rok 2013 - TAG

Huráá, můj první TAG.

Ani nevím, jestli ho zvládnu vyplnit celý. Měla bych dělat jiné věci, jako třeba učit se literaturu na středeční zkoušku, JENŽE...zkuste to s rýmou. To přece nejde. Na tag jsem narazila u Lenky. Tak jdeme na to.

Podnikla jsi loni něco, co jsi doposud nezkusila?
Nevím, jestli by se to dalo počítat, ale byla jsem 14 dní v Řecku jen s mamkou. Takhle ve dvou jsme už byly ve Francii, ale to byly devadesátý léta a já malý škvrně. A pak jsem taky jela na blind do Prahy.. No.

Prošla jsi nějakou větší změnou? 
Zestárla jsem díky bolestem ze kterých jsem se vyhrabávala a mám takový pocit, že jsem dospěla.

Stal se někdo z tvých přátel rodiči? 
Z těch úplně nejbližších přátel ne. Ale dovolím si tvrdit, že spoustu kamarádů má teď malé sviště.

Které datum z loňského roku ti utkvělo v paměti?
21. června 2013 - začalo léto, jupí!


Navštívila jsi nějaké zahraniční země? 
Ano. Rakousko, Velkou Británii, Řecko, Maďarsko, Německo, Slovensko - a letos si přeji ještě více cestovat.

Výhodná koupě?
Ehm,.. nákupy v Primarku? Nevím :)

Největší objev na hudebním poli?

Bags, Kašpárek v rohlíku

Za co jsi utratila nejvíce peněz?
Za dovolené, za jídlo.


Co hodláš změnit v tomto roce?
Postoj k profesi a ke studiu. Už bych se měla rozhodnout. Zapracovat na svém zevnějšku.

Postrádáš něco z roku 2013, co bys uvítala v roce příštím? 
Letní festivaly. Už se nemůžu dočkat! :)

Aktivita/činnost, které ses ve skutečnosti chtěla věnovat víc, než se ti podařilo v roce 2013? 
DIVADLO, psaní, a DIVADLO a čtení! Literatura, fakt na ní dost kašlu.

A naopak - existuje něco, cos mohla dělat v menším měřítku? 
Sedět neustále za notebookem. (a vidíte, zase to dělám) , a MOŽNÁ, bych měla přestat kouřit a konzumovat alkohol. No.

Oblíbený program v TV?
Celkově jsem začala milovat Déčko! :) A CT Art. Partička, Show Jana Krause..

Nejlepší kniha, kterou jsi letos četla? 
Malý princ, to je jasnačka, ale toho už čtu nepřetržitě několik let. A abych řekla pravdu, další si nevybavuji. Ne, že bych nic nečetla, to NE, ale nejlepší. Nevím.

Největší úspěch v pracovní oblasti? 
Nejspíš nic. Zase jsem dřela jako kůň. 

Na co jsi nejvíc hrdá v osobním životě?
Na lidi kolem sebe. A na opravdová přátelství

Největší omyl? 
Nezveřejnitelné.

Cítila ses - obecně - radostněji nebo melancholičtěji než v předloňském roce? 
Radostněji, ale ne šťastně..

Přála sis něco, co se ti dokonce i splnilo? 
Přála, a i splnilo. Ale i přála a nesplnilo.

Co jsi podnikla ve svůj narozeninový den?
Neslavím narozeniny.

Kdo/co ti v roce 2013 zlepšoval náladu? 
Přátelé :)), kamarádky!

Koho/co jsi v roce 2013 postrádala? 
Lasičáka

Největší přání v tuto chvíli?
Splnění cílů a pocítění štěstí, pro vás i pro mě. 


Tak, zvládla sem to? ANI nevím. Prostě Tag(k)
Twisteđ

Žádné komentáře:

Okomentovat