pondělí 7. října 2013

7. 10. 2013

Sobotní Tři sestry byly moc fajn! Byly super, jako vždy. Bylo ouvej, chvilkama, ale jinak jsem si to náramně užila. Možná i proto, že jsem ten koncert strávila s bezva lidmi. Nevím, co mě to popadlo, přidružit se k tomu "pseudo" pogu. Každopádně se to stalo a mé kožené retro botky z Tuzexu, které vydržely od roku 80 bez skvrnky, zaplakaly. Panečku, takhle okopaný boty jsem dlouho neviděla. Budu je muset umýt, naleštit, nabarvit, zrenovovat. Fotografie z tohoto večera neexistuje. Vlastně ano, jedna. Ale je v mém (opět), retro telefonu. A nestojí ani za řeč.

Také mi přišla zásilka od dermacolu. Na jejich stránkách mají do 15. října akci. Ještě to stihnete. Za registraci do tohoto data vám dají slevu na nákup 200. Musíte však objednávku učinit do dvou dnů. Poté je jedno, jestli si objednáte za 200, nebo 500. Poštovné v tom zahrnuté není. Je tam s tím spojena ještě akce, při objednávce nad určitou částku. Tak na to mrknětě.

V neděli - tedy včera. Doznívala ještě bujará oslava narozenin. Narozenin mé dvouleté neteře. Takže u nás spalo hodně lidí. A k obědu byla ryba se salátem. Hodně mi to připomínalo Vánoce. Které jsou už za rohem! Ale to na tuty a než bys řekl švec. Pak jsme párkrát něco blejskli. (viz. foto, a neříkejte mi hadrník!) a šupity domů, na byt. Tenhle týden bez hafánka, příští týden už s ním :). Zkouška v divadle stála za starou belu, páč sem nepoužitelnej článek. Musím se vzchopit.










kabát: Retro, šálošátek: Gate, svetřík: NewYorker, tílko: NewYorker, kalhoty: Gate, boty: Tuzex, ba né :D!

Twisted

Žádné komentáře:

Okomentovat