čtvrtek 24. října 2013

24. 10. 2013

Cože? To už sem zase tak dlouho nepsala. Můj ty světe, toto letí. Totální error. Ale fakt.

No nic, stalo se toho zase hodně - ale abych to tak nějak shrnula. 

Byla jsem na pár koncertech "Já som malá ŽUŽUŽU" ! Zmokla jsem. "Reggae a ska, to je naše láska." Byla jsem na nejbolestivějším místě na celé zeměkouli. Měla jsem sraz s milovaným čtyřlístkem. Měla první, i druhou premiéru v divadle s novou inscenací. Venčila psy v útulku - a i svého pejska! Nechala jsem svoje klíče od bytu putovat po půlce republiky - ale to je tajem. Zjistila jsem, že mé tělo nepřijímá lepek a laktóza, ta že se mi taky nelíbí. (a tak jím efio bonbony, a efio bonbony.. "jojo") Zúčastnila jsem se asi po stopadesáté-devadesáté studentské divadelní přehlídky Nahlížení, které se konalo již po čtyři a dvacáté. (a propo, za dva měsíce jsou Vánoce). Upekla svojí první bábovku, bez lepku a laktózy - fuj! Sbírala listy do školky, šila skřítka Podzimníčka, pila víno, stále nepřestala kouřit, zestárla, páč už mi je 21,  A TAK!

Příště už měně chaoticky. No řekněte, tohle je blázinec!

Pokud byste měli nějaké recepty, co se týče bezlepkového stravování, sem s nimi. Díky!


 Bechyně 2013

Bechyně 2013


Twisted


Žádné komentáře:

Okomentovat