sobota 5. října 2013

5. 10. 2013

Tramtadadá!

Týden ve škole jsem co - zvládla. Inu týden. Rozvrh máme od pondělí - do středy, takže to nebylo nikterak vyčerpávající. I když vlastně... BYLO. V závěru věci se jednalo o týden uplně totožný s týdny předešlými. Chodila jsem všude pozdě, zapomínala věci. No zkrátka normálka. Od příštího týdne budu fotit, protože konečně mi můj notebook nejde JENOM na nouzový režim, tak bych mohla něco spatlat, uvidíme.

PO: škola, divadlo
ÚT: škola, divadlo
ST: škola, pivo - dvě piva
ČT: Nikča :) , Katchen :)
PÁ: úklid, Česká spořitelna, Tesco.... Tesco.... Tesco (hrozný), ségra
SO: TŘI SESTRY - JUPÍÍÍ

Těším se. :) Teď se dám do vyrábění, renovaci fléru a pak šupky dupky na vlak směr rodné město. A já vám říkám, že si to i s těma třema stovkama užiju, jako blázen.

Twisted

Žádné komentáře:

Okomentovat