středa 30. října 2013

30. 10. 2013

Čauves :)

Hm. Týden utekl jako voda, možná ještě rychleji. Opět se přihodilo spoustu věcí. Opět, jsem si nenabila fotoaparát, takže nemám žádné memory a opět jsem nestihla věci, které jsem stihnout chtěla, ba i musela. A byly volby. Jo to taky.

Tak nejprve k těm volbám. Volit jsem musela ve své rodné vísce, protože tam mám své trvalé bydliště a odehrávalo se to stejně jako každé volby. Můj táta, moje mamka, sousedi a já - celkem pět členů, jsme se vydali do bývalé škole, abychom vhodili do urny svůj hlas. Odvolila jsem (bohužel, většina převálcovala můj názor a názor dalších X lidí a výsledek je právě takový jaký je, smutné). Pak jsme se vypravili do místní putyky, kde jsme si daly jedno, dvě - a víc vín či piv. A zaplatil to táta - což sem valila bulvy. Z voleb jsme tedy dorazili po půlnoci. Víc o tom psát nebudu, páč mě to prostě neba. Tak.

Následovala sobota. No, pěkná sobota to byla. Nějakým záhadným způsobem jsem se ocitla ve dvou klubech ve městě a lámala asi desátou vodku. Jo, byl to náročný den. Tak.

Neděle - umytí V-okna, shrabání listí, relax


A takhle bych mohla pokračovat v psaní. Jenže já nebudu. Protože je to nezáživné, hlavně bez fotek. Musím uchopit koncept blogu uplně jinak. Protože tohle nebaví číst mě, natož pak někoho druhého či třetího. :D

Takže jen fakta týdne. Hm.

- nejím lepek a laktozu, takže skoro nic
- objevila sem super zdravou výživu v ČB Slunečnice, určitě se mrkněte
- hraji opět Kartáčkovýho vraha - uí
- byla jsem ve Velbloudu
- byla jsem v karaoke - uí
- přestala jsem chodit na klavír
- ve školce jsme hráli divadlo
- byl svátek, a skoro nikdo nevěděl, CO JE ZA SVÁTEK!! - tak schválně
- a volby


No nic. Nemá cenu ťukat bezvýznamná písmenka, která nenesou nic. Zhola nic.

Asi vydám knížku poezie.

Twisted

Žádné komentáře:

Okomentovat