čtvrtek 26. prosince 2013

26. 12. 2013

A to už bylo jako (v)ono jo? Ty Vánoce?

Jsem asi divná.

Nešílím, neoblékám si trička se soby, sněhuláky, Santa Clausem (ani s Klausem). Ani takové svetry. Nedělám výzdobu (protože pro to asi nemám cit), stromeček mě zdobit nebaví, protože je vždycky křivý a vytáčí mě, jak ho vždycky drátujeme a přidáváme větve z jiných stromečků... A vlastně ani nevím, jestli mám (letos) Vánoce ráda.

Na pohádky se také moc nekoukám, protože televizi obsadí můj otec a dívá se na (bez pardonu) nějakou hovadinu, která mě neba.

NE NEJSEM PESIMISTA.

Jím cukroví, bezlepkové a chlebíčky, bezlepkové od maminky. - mňám!

A snažím se dokopat do věcí ohledně obchodu, školy a divadla. Tak nějak na střídačku. V závěru nedělám téměř nic a je zase večer, a zase jdu spát.

Asi mě pro dnešek opustilo poetické střevo. Takhle nějak u nás :)








Žádné komentáře:

Okomentovat