pondělí 23. prosince 2013

23. 12. 2013

Vánoční shon, vánoční stres a to všechno kvůli zítřku, který už začíná za necelou čtvrt hodinku. A já mám zase exem. Takže parááda, budu krasavice. Nefunguje mi fotoaparát, nemám téměř nic hotovo do školy. Venku je jaro, můj pes se mi válí v peřinách. Vánoční úklid skončil ve chvíli, kdy jsem objevila staré fotky.
Panuje tedy vánoční neklid. A zítra musím ozdobit stromeček - křivák, prostě mu chybí větve. No, prostě Vánoce jsou tady a já se tak trošku těším, až budou fuč. Je to na mě moc velký chaos a že já jsem jinak jóo chaotická.

Ale abych jenom nekritizovala, mamka mi upekla pět druhů bezlepkového cukroví. MŃAM!


  • rohlíčky
  • linecké
  • linecké tmavé
  • vosí hnízda
  • koule 

A opravdu se povedlo! 

Já jsem se letos pokoušela také o jeden druh, a ještě že mám celkem pevné zuby, protože, to se nedalo!

Možná pro inspiraci pak dám na blog recepty, ale spíš si je schovám a vytáhnu je jako eso z rukávu na příští Vánoce.

A kdo držíte půst celý den? Aha... já jo :)

PS: Moje Vánoce se nikdy neobejdou bez Hurvínka a Máničky, vždycky je to moment, kdy mi nastane vánoční atmoška. Mrkněte Jak Hurvínek s Máničkou čekali na Ježíška . 

Žádné komentáře:

Okomentovat