úterý 12. listopadu 2013

Podzimní procházka - OOTD

Dovolte mi představit vám mého nejlepšího přítele, čtyřnohého kámoše a chlupatého miláčka. Jmenuje se Bruiser, má křivé packy, je to čivava a jsou mu dva roky. Patří do mého života, je můj a milujeme se
Táák.



Vydali jsme se na kratší procházku na místa v naší vísce, kde jsem si hrávala jako malá. Proběhla silná nostalgie. Taky trošku smutku a lamentování nad tím, jak to rychle uteklo, že už to není jako dřív a kdesi cosi. Myslím si, že to všichni dobře známe.

Byl to ale oříšek ta trasa. Po propršené noci bylo všude blátivo. Nechtějte vědět, jak jsme vypadali, když jsme dorazili domů.



Brů se nechtěl fotit, na rozdíl ode mě. 


boty - Retro, kalhoty - CropTown, parka - CropTown, čepice - DIY


Protivětrná kapuce!



Teď nám teprve začíná ten pravý podzim. A já ho nemám ráda. Nemám. Promiň podzime! /i když poslední fotka je trošku kamufláŽ/

Twisteđ

Žádné komentáře:

Okomentovat