pátek 10. května 2013

Pondělní Majáles!

A my máme Majáles. A ten Majáles si užívám!

Všechno to začalo v pondělí (tj. 6.5.2013), na náměstí Přemysla Otakara II. . Jo, asi nějak tak. Kolem kašny byl velký shluk lidí a před kašnou, poslouchejte dobře. Před kašnou byl tento charismatický "týpek" a vyhrával na kytaru... a zpííval.


Celkem slušnou češtinou pak pronášel různé žerty a šprýmy. A my si daly pivo. "Do čtyřky za dvacku." A rozjímaly o dalším plánu pondělní, majálesové cesty.


Na našem Majálese se mi líbí, že je nekomerční. Spousta lidí kolem mě říká, proč nemáme Majáles jako v ostatních velkých městech. No proč, proto. Kde jinde byste objevili tolik zajímavých umělců, než při tomhle studentstkém týdnu.

Dalším našim cílem byla kapela Spots.

Všechno super, až na tu přehnanou punkovou atmosféru. Jasný, pravý punker (což já jsem jen špičkou palce zasvětsená), by možná řekl - bylo to hustý. Pro mě to byl až moc velký punk-hardcore. Nejvíc hardcore byly zaprané kalhotky jedné slečny, co pogovala u podia. To byl pravý hardcore, fuj.

Po vyžunknutí piva s kofolou, tentokrát do PULITRU. Jsme naší cestu směřovali, už ve větší skupince do Velblouda, kde nás čekal mnohem příjemnější punk a taky Frisco. Tak jsme to tam lámali.


Další zastávkou bylo opět náměstí, kde se v rytmu disca svíjelo něco okolo stovky lidí.
Silent Disco


Wagatahůů! Jenže záloha za sluchátka byla pět stovek, a to my jsme neměly. Poslední šancí bylo Karaoke, kde jsme zase zůstaly do zavíračky. A zpívali všichni, jako o život. Hlavně tuhle.



Tak to bylo PONDĚLÍ

T.



Žádné komentáře:

Okomentovat