neděle 5. května 2013

Gruntáž na kuráž!

ááách

Tak by mě zajímalo, kolik kalorií jsem spálila. Nejspíš nic moc, ale byla to fuška. Uklidit to tady! Bože. A když už si sednete, založíte paže křížem, opřete se o svou židli a vydáte spokojené odfrknutí, které nese význam: "Byla to fuška, kámo, ale dala jsi to s přehledem!" a uznale se poplácáte po rameni. Zjistíte, že váš milovaný pes se vám právě vyválel v peřinách, a líná! No to snad není možné!!!

Nepropadejte však panice, nic vám nebrání v tom, ten vysavač zapojit znovu. Ale dejte si pozor na násadu. Inu, dnes jsem si pár minut vysávala jen se samotnou násadou, než jsem si všimla, že bych ji třeba mohla i zapojit. No nejsem já blonďatá?? Hmm, vlastně nejsem.

A další plány?.. asi NIC? Smutné, smutné. Chtělo by to kino, nebo dívadlo, to spíš :). Ovšem na mě se v peněžence usmívá poslední stokoruna. No není to smutné, je! :D

A co vy? Držíte se známého hesla: "V neděli se nedělá?" - já až do dneška ANO

T.

Žádné komentáře:

Okomentovat