pondělí 4. listopadu 2013

4. 11. ( střípky z talíře: 28. 10. - 3. 11.)

Konečně si musím dát nabýt foťák, protože tímhle třípixelových telefÓnem, který je sice nový a koupila jsem si ho zcela dobrovolně, to se fakt nedá.

Včera jsem byla jakoby náhodou brugádničit v hale. Hrála jsem si ve své podstatě na paní uklízečovou a byla to bžunda. Taky jsem s tátou vyráběla ozdobné destičky na zeď, ale to když jsem ještě byla u našich. A pokoj bych si měla uklidit. Taky jsem si udělala pořádek v polici - juchů, jsem to ale šikulka šikovná. (ehm).
A víkend byl prima!


Tady je pár záblesků - bez blesku - ze stravy z týdne 28. 10. - 3. 11. :) na housky (bezlepkové) přidám recept a na špagety s pestem taky :))).



Bezlepkové těstoviny + rajčatové pesto 




Banán, hrstička tropické směsi, bezlepkový chléb s karobovou pomázánkou, + černý čaj s rýžovým mlékem




Májka (ty hříšnice), ředkvičky, chripsy, oříšková Alaska




Jablko - ČESKÉ, bezlaktozové mléko, bezlepkové polštářky + zelený čaj



HOUSTIČKY - bezlepkové, domácí výroba - recept


Twisteđ

Žádné komentáře:

Okomentovat