pátek 27. září 2013

27. 9. 2013

Tak, týdenní chřipka je u konce a stejně tak je u konce má praxe ve školce. POZNÁNÍ? Jestli sakra nemáte Winksku, náramek s Hello Kitty a kasičku McQeena, jak propánajána můžete ještě fungovat?



Odsmrkala jsem si poslední týden "volna" a v pondělí mě čeká zápřah. Docela se těším, ale vážně. Nějak už potřebuju začít dělat něco, co mě naplňuje a obohacuje a to bohužel tento uplynulý rok nebyl. Vzal mi hodně. Vzal mi vlastně uplně všechno. Úplně.

Dneska svou zlatou hřívu proměním v opadané listí. Doufám, že to to mé chmýří ještě vydrží, páč takový roští, co vlastním já na hlavě, to snad nikdo nemá. Musím to ještě prokonzultovat se zrcadlem, takže je dost možné, že se žádná změna konati nebude. Ale uvidíme.

Dneska jsme s neteřinkou pekly muffiny. A POVEDLY se. (fotka není, protože jsme je prostě snědly) Inspirovaly jsme se tím nejjednodušším receptem  borec MAJKL. Tenhle chlápek mi přijde strašně nechtěně vtipný, ale občas na něj kouknu a kuchtím dle něj. Mrkněte.

Taky mi došel repair lip balm od Neutrogeny - sakra velký zázrak na ten červený frňák.

Dnes nikam. Dnes doma. Není s kým a kam a pšíkám.

Tak. Asi tak. Zítřek bude dlouhý a náročný.

Twisted

Žádné komentáře:

Okomentovat