čtvrtek 2. května 2013

Jsem tu :)

Tak jsem do toho taky praštila.

No, nerozumějte to špatně. Mám na mysli blogování. Ale blogování v jiným slova smyslu, než jsem vedla do teď. Ty pochmurné dny už mi začínají lézt krkem. Asi jako když krmíte husy bramborovýma šiškama. A to není nic příjemného. Vážně. Svůj předešlý blog si ponechám, to je jasná věc. Jedná se o moje smutné a zlomené já. Ale tady bude má veselejší stránka. Uvidíme, jak se to podaří, ale mám neochvějnou chuť psát. Možná psát trošku o hloupostech, ale proč ne. Když vás to na chvilku vytáhne od myšlenek, které vám ničí vaší auru. Ani nepředpokládám, že by někdo tento blog četl, ale i tam pro mě má význam. Začíná květen, můj nejoblíbenější měsíc. Jsem zvědavá co přinese-odnese.

Jen tak na úvod něco o mě, lehce. Je mi dvacet, jmenuji se Barbora a mám chiwawu. Bruisra. Né, není to podle Pravé blondýnky, to jsem zjístila až posléze, že takové jméno už nějaká chiwawa má. Studuji na pedagogické fakultě a miluju divadlo, květiny, patlání a matlání a úsměvy. To by asi na úvod stačilo.

Mějte se a smějte se.

T.


Žádné komentáře:

Okomentovat